.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر ساري

شمال نیوز: صبح امروز دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر مرکز استان با حضور مسولان شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، صبح امروز دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر مرکز استان در مراسمی با حضور جواد واحدی فرماندار ساری، رجبی رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری ساری و اعضای این ستاد در شهرستان ساری در ساختمان شهرداری منطقه 2 ساری واقع در میدان شهرداری افتتاح شد.

واحدی فرماندار ساری در این مراسم گفت: تمام دستگاه های شهرستان بصورت صبح و عصر در این ایام مدیریت و نظارت دستگاهی خواهند داشت تا ایام خوب و خوش برای مسافران فراهم گردد.
واحدی گفت: دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر نوروزی را به حالت دائم در ساری خواهیم داشت و در این ایام از همکاری رسانه ها استفاده خواهیم کرد.
واحدی افزود: با توجه به برنامه ریزی های که شهرداری ساری  و ستاد تسهیلات سفر دارند انتظار می رود باب جدیدی از معرفی ساری مرکز استان در زمینه گردشگری باز شود.

وی ادامه داد: جاذبه های تاریخی فرهنگی و گردشگری استان مازندران فقط مختص رامسر و بابلسر نمی باشد، بلکه ساری نیز از جاذبه های گردشگری و طبیعی و تاریخی بسیار بالایی با وجود کوه ها و جنگل ها، دریا و پتانسیل تاریخی داراست که شایسته است در قالب بروشورهایی به مسافران شناخته شود و آنچه که به حق شایسته ساری است، ساری در باب گردشگری است ادا شود.

 وی از چشم انداز خوب ستاد و تسهیلات سفر در شهرستان سخن گفت و افزود: امید با تحولی نو در خور و به طبع در جامعه داشته باشیم.

رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان با توجه به ایام فاطمیه از 5 فروردین به بعد خواستار کارکرد فرهنگی مدیران و شهرستان در این خصوص شد. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.288 seconds.